Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2009 08:57 - малко за мормоните
Автор: nomer1 Категория: Забавление   
Прочетен: 809 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.11.2009 09:01


Предполагам, че повечето от нас сме срещнали мормоните преди. Нали се сещате, за тези млади момчета, повечето от тях от САЩ, с бели ризи и вратовръзки, и леко развален български...

А защо има толкова много омраза тук към тях? Точно това и аз се питам. Направо не мога да го разбера, и се чудя дали ние наистина разберем какво правят тук в нашата родина....

Може би просто трябва да отнемем времето да говорим с тях, и ще разберем, че не са толкова страшни.

Аз съм говорил с тях, и ми се струва, въпреки малката им способност да говорят на нашия език, те са добри, възпитани, и мили деца. 

Аз лично вече разбирам, че много от слуховете които чуем за тях просто не са истини. Не са убийци, не са тук да откраднат апартаменти от нас, не са многоженци, и така нататък...

Ако наистина искате да разберете в какво вярват мормоните, препоръчвам ви или да говорите с тях директно, или да четете от техните книги и сайтове. Няколко от верните се намират тук:
www.vqra.org
http://www.evanglieto.org
bg.mormonwiki.com
http://bg.fairmormon.org
www.lds.bg
все пак, не бихте питали фен на ЦСКА колко е добър отбора Левски, и така ще получиш най-точната информация ако говорите с тях вместо с ваш съсед който веднъж е говорил с тях, или пък поп от православната църква ;)


Тагове:   малко,   мормони,


Гласувай:
1




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nomer1
Категория: Забавление
Прочетен: 15398
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031